Terug

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen en Betalen

1.1 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Onjuist adres, verkeerd product besteld of een dubbele bestelling geplaats? Geen zorgen, neem met ons contact op om dit te wijzigen. 

Zolang je bestelling niet verzonden is kunnen wij dit nog wijzigen of annuleren naar wens.

1.2 Kan ik telefonisch bestellen?

Helaas is dit niet mogelijk. Kom je er niet uit, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

1.3 Hoe weet ik of de bestelling goed is doorgekomen?

De bestelbevestiging is het bewijs dat de bestelling goed bij ons is binnengekomen. Je ontvangt de bestelbevestiging binnen een paar minuten nadat je bestelling geplaatst is. Niets ontvangen? Check dan even je spam inbox.

1.4 Kan mijn bestelling ingepakt worden?

Nee, wij kunnen bestellingen niet inpakken. Daarnaast is het ook niet mogelijk om cadeaupapier mee te leveren bij de bestelling.

 

 

2. Bezorging

2.1 Waar bezorgt de Waterpret Specialist?

Wij bezorgen de producten in Nederland & België.

2.2 Wie bezorgt mijn bestelling van de Waterpret Specialist?

De bestelling wordt geleverd door PostNL. Wanneer je bestelling meer dan 25 kilo weegt, verzenden wij de bestelling met Transmission.

 

2.3 Is de bezorging ook op zaterdag mogelijk?

In Nederland en België worden de pakketten ook op de zaterdag bezorgd, maar voor palletzendingen is het niet mogelijk om op zaterdag te laten bezorgen.

2.4 Is het mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen?

Ja, je kunt je bestelling op een ander adres, dan het factuuradres laten bezorgen. In stap 2 Betaalgegevens vink je onderaan het vakje “Factuuradres gebruiken als bezorgadres” uit. Je krijgt nu de mogelijkheid om een bezorgadres in te vullen. Je bestelling wordt op het bezorgadres geleverd.

2.5 Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een post adres?

Nee, dit is niet mogelijk.

2.6 Wat is de standaard levertijd?

Is de bestelling voor 16:00 geplaatst, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden (indien het product op voorraad is en de bestelling betaald is). De volgende dag wordt je bestelling geleverd.

2.7 Moet ik verzendkosten betalen?

Bij een bestelling onder de € 50 betaal je € 6,95 verzendkosten. Alle bestellingen boven de € 50 worden gratis verzonden.

 

2.8 Is het mogelijk om je bestelling op te halen?

Nee, dit is niet mogelijk.

3. Productvragen

3.1 Ik heb een vraag over een product?

Per product kun je op onze website informatie vinden. Deze informatie wordt getoond op de productpagina. De productpagina bestaat uit een omschrijving, foto’s, eigenschappen en technische details en waar mogelijk is ook een video of handleiding. Heb je toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »